Forum Forum przeniesione na Strona Główna Forum przeniesione na
www.fiat132.boo.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FIAT 132 1800 Special 1974
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przeniesione na Strona Główna -> Nasze Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart128




Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Śro 23:55, 01 Kwi 2009    Temat postu:

ale o ktorym 132 mowicie? ten granatowy ze zdjec to mk 2/3, tak po tylnym slupku przynajmniej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Administrator



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 23:57, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Nie, ten granatowy to połączenie MkI/II
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart128




Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw 0:01, 02 Kwi 2009    Temat postu:

a co ma z mk1? bo widze slupek mk2, mowicie ze wnetrze mk2... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Administrator



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 0:04, 02 Kwi 2009    Temat postu:

drzwi i zderzaki z MkI, podszybie tylne i pas tylny MkII
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stalker




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:04, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stalker




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:07, 02 Kwi 2009    Temat postu:

wlasnie cały "myk" polega na tym ze podszybie jest z mkI bo drzwi i zderzaki to jeszcze można założyć po dajmy na to dobrym dzwonie.
Podszybie to el.konstukcyjny charakterystyczny dla mkI
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cienki_bolek




Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 0:47, 02 Kwi 2009    Temat postu:

porownac ze swoim nr:)

w posiczu pustki, dawno wyprzedali, reszta na smietnik.

jedynie to na zapasy mozna liczyc od ludzi, co na zaś zbierali - coś co jakiś czas się trafia
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart128




Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw 0:49, 02 Kwi 2009    Temat postu:

to pewnie skladak podzwonowy lub pokorozyjny:) to byly wtedy na tyle cenne auta , ze z kadzego trupa sie robilo nowke sztuke i od razu bylo 10 chetnych na to

moj dziadek kupil nowego kanta w 69roku a w 72 zdaje sie fiat mial remont generalny nadwozia!! ojciec wspominal ze dziury byly nawet w przednich slupkach:) no ale kiepska antykorozja 125 i brak nadkoli plastikowych plus sol i spory nalot fiata przez te zaledwie 3 lata zrobily swoje, po remoncie fiat pojezdzil rok potem dziadek umarl i fiat zostal sprzedany za podobna sume za ktora zostal zakupiony jako nowy w 69, takie czasy

mala prywata:) fotka dziadkowoza jak i dziadka i babci gdzies w Szwajcarii{jechali do Como do slonecznej Italii:)}
[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez bart128 dnia Czw 1:06, 02 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stalker




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 1:19, 02 Kwi 2009    Temat postu:

dzwon to najprostsze wytłumaczenie.
ja skłaniam sie jednak do teori iz cześc 132 przyszla do Polski nie tylko na przyczepienie znaczka.
a tak apropos co przyjezdzalo na wagonach to rozmawiałem z czlowiekiem ktory bardzo dobrze pamieta 2 lub 3 szt 130 coupe na rampie FSO:) Pluszowych czerwonych foteli raczej sobie nie zmysliłWink Sedanów 2.8-3.2 bylo kilkanascie.
ps. b.ladna fotka
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bart128




Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: krakow

PostWysłany: Czw 10:11, 02 Kwi 2009    Temat postu:

Cytat:
Sedanów 2.8-3.2 bylo kilkanascie.
a to napewno, w koncu nawet jednego wrzucili na warsztat OBR-u na przerobienie na limuzyne dla Jana Pawla 2 na 1 pielgrzymke w 79. inny posluzyl jako dawca dla wyscigowego fiata 125p 3200, kilka nadal rdzewieje porozrzucanych po kraju{Lodz Rzeszow Niepolomice pod Krakowem, te trzy auta widzialem osobiscie:)} no a ten papieski w Niepokalanowie stoi. O jednym 130 coupe slyszalem, moj znajomy namierzyl ale nic wiecej nie wiem.

niewykluczone ze pare ciekawych aut moglo pozostac w Polsce po wizytach doradcow fiata, przeciez czesto przyjezdzali do Bielska i Warszawy,nie zawsze LOT-em, czesto zostawiali w kraju auta{albo im je ktos kradl:P} , auta "firmowe" fiata to czesto byly "muly" fabryczne sluzace do testow roznych nowych konfiguracji wyposazenia elementow itp,ktore potem zamiast zlomowania zostawaly autami sluzbowymi , wiec nie wykluczone ze jakis miedzyprodukcyjny "mulek" 132 mk1/mk2 trafil do kraju.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stalker




Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:05, 02 Kwi 2009    Temat postu:

W PRL okłady poparcia i kombinowanie było normą. Różniła się tylko skala. Jeden kombinował na walucie a drugi na wagonach z węglem (albo fiatami 130;) W fabryce w której do niedawna produkowane były motoryzacyjne relikty pojawienie się włoskich modeli klasy wyższej, bo takim był wtedy Special było na pewno okazją do zrobienia niezłych interesów. Składanie samochodów z części wyciąganych różnymi sposobami od Fabryki nie było wtedy niczym dziwnym. Jak ktoś miał wejścia szybko się ustawił i jeszcze pojeździł nie byle czym. Wystarczyło pracować w jakimś dobrym stołku np. w Spółdzielni Mieszkaniowej albo jak właściciel mojego poprzedniego 132p z 74 być w kontroli technologicznej największych zakładów przemysłowych w Polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przeniesione na Strona Główna -> Nasze Samochody Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin