Forum Forum przeniesione na Strona Główna Forum przeniesione na
www.fiat132.boo.pl
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Alternator- 2000

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przeniesione na Strona Główna -> Pytania i Problemy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Administrator



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 23:13, 03 Mar 2009    Temat postu: Alternator- 2000

Chciałem się dowiedzieć, jak to w końcu jest z Polonezowskimi alternatorami. Czasami słyszę, że nie ma problemu z montażem alternatora a czasami, że nie pasuje. Podobno trzeba zeszlifować o kilka milimetrów mocowanie, żeby pasek działał współosiowo, do tego dochodzią trzy dodatkowe diody (na 9) i połączenie do jednego z przekaźników. Porszę o potwierdzenie lub obalenie tej tezy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-ARGENTA




Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ursus

PostWysłany: Czw 19:22, 12 Mar 2009
PRZENIESIONY
Czw 20:58, 12 Mar 2009    Temat postu:

co prawda nie mam alternatora na sprzedaż ,ale jeśli samochód ma jeżdzić a nie stać to daj z poloneza bo zasadniczo sposób mocowania jest taki sam
a stary też można naprawić (zregenerować )
a były stosowane 2 typy bosch i m.marelli i częśći do nich są czasem dostępne !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adamus
Administrator



Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 20:48, 12 Mar 2009
PRZENIESIONY
Czw 20:59, 12 Mar 2009    Temat postu:

Nie mam możliwości zregenerowania alternatora, z prostego powodu- nie mam go i nie miałem. Jak kupiłem auto było bez alternatora. Prawdopodobnie był nowy i dziadzia wymontował przed odstawieniem na złom.
-ARGENTA napisał:
jeśli samochód ma jeżdzić a nie stać to daj z poloneza bo zasadniczo sposób mocowania jest taki sam


To nie o to chodzi, że nie stać, tylko poprostu pytam, bo raz słyszałem, że montaż jest bezproblemowy a innym, że nie da rady przez inne mocowanie.

P.S
Przeniosłem nasze posty do tego tematu. Lepiej tu kontynuować tę rozmowę.


Ostatnio zmieniony przez Adamus dnia Czw 21:08, 12 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
-ARGENTA




Dołączył: 11 Mar 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ursus

PostWysłany: Pią 19:28, 13 Mar 2009    Temat postu:

alternator z polonezów + powinien pasować bez patentów -bo ma regulator zabudowany
Ale stary typ też można przygotować do tego montując mu na tyle elektroniczny regulator ( nie trzeba wtedy nic robić z instalką )
[link widoczny dla zalogowanych] tu jest polski altek !


Ostatnio zmieniony przez -ARGENTA dnia Wto 21:43, 17 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
argenta132




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Pon 17:19, 23 Mar 2009    Temat postu:

Ujme to tak alternatory bosch i marelli sa dobre. Ale jak sie okazalo marelli ma dodatkowe odprowadzanie chłodzenia i lepiej sie sprawuje. Tyle że orginalne łozysko do niego jest praktycznie nie osiagalne. Można zastosowac zaminnik ale krótko wytrzymuje. Obecnie mam boscha a marelli leży na półce i czeka na łożysko.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michael




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Uc

PostWysłany: Pon 20:01, 23 Mar 2009    Temat postu:

Stary polonezowski alternator musi byc 9 diodowy i potrzebuje regulatora napiecia elektronicznego,wiec warto poszukac altka z poldka caro poniewaz one pasuja bez zadnych przerobek pod silnik dohc Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum przeniesione na Strona Główna -> Pytania i Problemy Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin