Forum przeniesione na
www.fiat132.boo.pl
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum przeniesione na Strona Główna
->
Luźne dyskusje
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie GMT + 3 Godziny
Skocz do:
Wybierz forum
Forum ogólne
----------------
UWAGA WAŻNE
Forum o stronie
Nasze Samochody
Artykuły i publikacje
Techniczne
----------------
Silnik
Nadwozie
Podwozie
Elektryka
Pytania i Problemy
Pomoce i Porady
Giełda
----------------
Kupię
Sprzedam
Zamienię
Inne
----------------
Luźne dyskusje
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adamus
Wysłany: Śro 22:00, 01 Kwi 2009
Temat postu:
Szukam dobrego i sprawdzonego blacharza na terenie Warszawy i okolic
cezy101
Wysłany: Wto 15:36, 31 Mar 2009
Temat postu: Możesz dać namiar na tapicera? Smile
witam byla prosba o podanie tapicera ktory robil moje wnetrze oto one.
';tapwid'' 24-220 Niedrzwica Duża ul.Bełżycka 44 woj.lubelskie tel506-360-722,668-349-538,081-517-58-83
www.tapwid.pl
pozdrawiam cecy101
Endriu125
Wysłany: Czw 22:01, 26 Mar 2009
Temat postu:
Właśnie odebraliśmy nowy termostat do DOHC
Teraz troszkę zaległych fotek z demontażu instalacji elektrycznej:
Dziś walczyłem z nagrzewnicą. Po rozpięciu obudowy naszym oczom ukazała się niespodzianka
Takiego śmietnika dawno nie widziałem
Sama nagrzewnica - choć w przeszłości już łatana- jest w dobrym stanie. Problemem jest nieoryginalny zawór i wszechobecny syf
Po wyczyszczeniu wszystkich części będziemy ją składać...
W międzyczasie górna pokrywa idzie do lakierni proszkowej a nagrzewnica będzie odkamieniana i sprawdzana na szczelność.
Zawory starego typu jakieś mam więc pozostaje wybrać działający lub uruchomić jakiś. trzeba też dorobić uszczelkę pod zawór i uszczelnić obudowę
migel
Wysłany: Czw 21:55, 26 Mar 2009
Temat postu:
cezy101 napisał:
witam mam sprawdzony warsztacik,jestem bardzo zadowolony,z wlascicielem przegadalem ze dwie godziny na temat fiata 132,sam mial kilka i zostalo mu troche przyzadow specialistycznych do sprzedania,zajmują sie mechanika i blacharstwem,naprawiam tam osobiscie aut,pozdrawiam
adres:Lublin ul.Nałęczowska 73(na terenie Hanesco auto-szyb)tel.601-38-90-45
słuchaj a tam jest jakiś warsztat?
cienki_bolek
Wysłany: Czw 16:35, 26 Mar 2009
Temat postu:
endriu.. nie obrazimy się ani nie pogonimy jak by admin to przykleił jako oddzielny wątek, mozna by troche podyskutowac, podpytać, poradzić sie..itd..
te żółte lampy co prawda na innym forum widziałem ale... są świetne
Endriu125
Wysłany: Czw 9:38, 26 Mar 2009
Temat postu:
Poproszono mnie,żebym wrzucił tu temat o moim warsztacie. Wybaczcie że tylko kopia z innych forów:
Zawsze ciągnęło mnie do starych samochodów a praca przy nich była czystą przyjemnością. Postanowiłem więc połączyć przyjemne z pożytecznym i otworzyć, razem z moim sąsiadem, warsztat renowacji pojazdów zabytkowych. Ogólnie naszą specjalizacją są auta przez innych traktowane po macoszemu - polskie klasyki. Część z Was zna moje prywatne auto ale jak nie to wrzucam link:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/125P/17570
To był, jak się domyślacie, mój pierwszy samochód, który został przeze mnie poddany renowacji. Jedynie blacharki i lakieru nie robiłem sam.
Wracając do prac warsztatowych to zajmujemy się autami kompleksowo. Mamy w zespole bardzo zdolnego blacharza-lakiernika, niebojącego się trudnych wyzwań, a my przygotowujemy auta - czyli na początek rozbiórka do ostatniej śrubki, później auto trafia do naprawy blacharskiej a my bawimy się mechaniką i renowacją wszelkich mechanizmów. Wszystkie śruby czyszczone są na szczotkach i oddawane do galwanizerni a pozostałe żelastwo trafia do piaskowania i lakierni proszkowej. Osobnym rozdziałem są wszelkiego rodzaju gumy (ostatnio czyszczenie wszystkich wyjętych z fiata125p zajęło mi 2 dni...) i instalacja elektryczna. Postaram się powrzucać jak najwięcej fotek z prac przy tych autach. Na początek polonez rocznik 1980. Wyjechał od nas nieuzbrojony do końca ale cóż - nasz klient nasz pan:-)
Kolejne fotki - tm razem ze składania zawieszenia w 125p '69
A tak auta wyjeżdżają do naprawy blacharskiej - rozebrane do ostatniej śrubki. Przednie zawieszenie to konstrukcja własna
oparta na belce i dolnych wahaczach mocowana jedynie na cztery śruby i przez to łatwa w demontażu w zakładzie blacharskim. tył i tak jest prosty więc jest tylko most i resory ale wszystkie śruby są poluzowane
kolejne prace trwają. Wykończeniówka w 125p '69 i nierówna walka z jeszcze włoską instalacją - inną niż na schematach... ale już wszystko pali, trąbi i miga
Trwają też prace przy czyszczeniu wszelkiego żelastwa
przed:
i po:
Po oczyszczeniu wszystkiego żelastwo idzie do galwanizerni.
Jak już wspominałem osobnym tematem są wszelkiego rodzaju gumy
przed:
i po:
Przedstawię też projekt Polski fiat 125p Akropolis.
Pierwszym etapem jest rozbiórka. Auto jest w zaskakująco dobrym stanie:
Wszystkie części są segregowane pakowane tematycznie a później trafiają na regał
Fotki zakupionego silnika made by Szare Szeregi
Co do pomarańczy to jest już golutka ale byliśmy zmęczeni i nie zrobiliśmy fotki efektu końcowego a teraz stoi w koncie i dostęp do niej jest utrudniony
A teraz trochę fotek z początku prac blacharskich przy fiacie '68
co do stanu autka to fartuchy w niezłym stanie ale ostatnim razem autko zabezpieczane było bez umycia podwozia i w bitexie jest pełno piachu. Progi były wymieniane i o dziwo dobrze wstawione. ale już podłoga w tylnej części wymaga interwencji. Z przodu jest jedna dziurka.
Na drzwiach jest sporo szpachli ale mało rdzy
Trzeba będzie je zeszlifować
Nie mam pojęcia czym ten samochód zabezpieczali ale to coś ciągle wypływa
Co do projektu akropolis to mamy już skrzynię biegów zgodną z homologacją dla Monte Carlo - skrzynia ma jeszcze obudowę sprzęgła od ohy ale oryginalna leśy już na półeczce
Ostatnio zafascynowałem się żółtymi reflektorami
Moje autko po konwersji na żółte zelmoty
i atrapa do naszego srebrnego akwarium
Fotka części które przywiozłem dziś z lakierni
cienki_bolek
Wysłany: Czw 1:07, 26 Mar 2009
Temat postu:
Adamus napisał:
Możesz dać namiar na tapicera?
i ja się podłączam, widziałem na żywo tą robotę i jest konkretnie
Adamus
Wysłany: Czw 1:04, 26 Mar 2009
Temat postu:
Możesz dać namiar na tapicera?
cezy101
Wysłany: Czw 0:59, 26 Mar 2009
Temat postu:
witam mam sprawdzony warsztacik,jestem bardzo zadowolony,z wlascicielem przegadalem ze dwie godziny na temat fiata 132,sam mial kilka i zostalo mu troche przyzadow specialistycznych do sprzedania,zajmują sie mechanika i blacharstwem,naprawiam tam osobiscie aut,pozdrawiam
adres:Lublin ul.Nałęczowska 73(na terenie Hanesco auto-szyb)tel.601-38-90-45
Adamus
Wysłany: Śro 20:58, 25 Mar 2009
Temat postu: Sprawdzone i polecane warsztaty
Dostałem informacje, że jest zapotrzebowanie na ten temat, więc zakładam go w tym dziale.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin